7. Uśmiech? Można go mieć w ten...
js__9065

Uśmiech? Można go mieć w ten sam dzień

Około 50 proc. ludzi na świecie powyżej 60-tki w krajach rozwiniętych nie ma zębów w przynajmniej jednej szczęce. Powody są różne choroby, zła opieka dentystyczna, niewłaściwa higiena jamy ustnej. Każdy pacjent, który stracił zęby, jest dobrym kandydatem do leczenia metodą „Zęby nawet w 1 dzień”.

Po pierwsze pacjent przechodzi dokładną i szczegółową diagnostykę, na tej podstawie jest kwalifikowany do zabiegu,  podczas konsultacji lekarz bardzo szczegółowo omawia z nim proces leczenia i jego etapy. Sama procedura zajmuje około 30 minut w zależności od skomplikowania przypadku. W miejscowym znieczuleniu usunięcie zęba i wszczepienie implantu może być zrobione w trakcie jednego zabiegu, nawet jeśli jest tam infekcja. Następnie, pacjent  odpoczywa i czeka na stały most przygotowywany w naszym laboratorium protetycznym. W tym samym dniu opuszcza klinikę z nowymi stałymi zębami, będzie w stanie jeść, mówić i pewnie się uśmiechać.

Uśmiech? Można go mieć w ten sam dzień
Metoda ta daje ogromne poczucie komfortu na co dzień. Pacjent nie ma obaw przed jedzeniem nawet twardych potraw. Protezy w ten sposób mocowane nie grożą przesunięciem czy wypadnięciem. Pozwalają na dokładne miażdżenie i przeżuwanie potraw, co ma niebagatelne znaczenie dla zdrowia.

Popularne wyszukania: