fbpx

Co możesz teraz zrobić?

Skontaktuj się z nami, przyjdź na konsultacje, przeczytaj porady ekspertów

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia daty i godziny konsultacji.

    W trosce o dobro i bezpieczeństwo Pacjenta udzielamy rękojmi i gwarancji w naszej klinice – dokumenty do pobrania znajdziesz tutaj.

    Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku, gdy Pacjent:

    • przerwał zaplanowane leczenie i nie doprowadził do pełnej sanacji (pełne wyleczenie jamy ustnej)
    • nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej ( zębów i uzupełnień protetycznych),
    • nie zgłasza się na co półroczne wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia,
    • nie uzupełnił brakujących zębów( na skutek czego dochodzi do przeciążeń pozostałych zębów) i zaburzeń w zgryzie,
    • użytkuje lub przechowuje uzupełnienia protetyczne niezgodnie z zaleceniami lekarza,
    • nie zgłosił placówce Dental Corner wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu wypełnień lub uzupełnień protetycznych,
    • samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego,
    • uległ wypadkowi, w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień,
    • cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami),
    • ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez,
    • uszkodził protezę poza jamą ustną.

    Prosimy zapoznać się z warunkami gwarancji i rękojmi, podczas wizyty poprosimy Państwa o ich zaakceptowanie i podpis.

    Co możesz teraz zrobić?

    Skontaktuj się z nami, przyjdź na konsultacje, przeczytaj porady ekspertów

    Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia daty i godziny konsultacji.