Co możesz teraz zrobić?

Skontaktuj się z nami, przyjdź na konsultacje, przeczytaj porady ekspertów

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia daty i godziny konsultacji.

Leczenie kanałowe to bardzo często jedyny sposób, by uratować chory ząb. Chorobę miazgi zęba bardzo często pacjenci przechodzą bezboleśnie, jednakże jeśli pojawi się ostry ból zęba, który jest nie do wytrzymania to alarm, że to nasz ostatni moment aby zgłosić się na wizytę u stomatologa.

W centrum Dental Corner wykonywane jest leczenie kanałowe, które pozwala na uratowanie uszkodzonych zębów naszych pacjentów. W ramach procesu wykorzystujemy unikalne metody, które pozwalają na zachowanie zębów, które leczymy. Najważniejsze jest aby wykonać je nowoczesnymi metodami: mechaniczną lub chemiczną. Staramy się aby nasze zabiegi były jak najmniej dolegliwe, dlatego właśnie w naszej ofercie znajduje się między innymi zabieg z użyciem gazu rozweselającego. Naszą siedzibą jest Wrocław, przyjdź i sprawdź naszą ofertę.

Leczenie kanałowe przeprowadzane jest w przypadku nieodwracalnego uszkodzenia nerwu zęba. Leczenie pozwala uratować ząb, który w przeciwnym razie trzeba byłoby usunąć. Do powikłań w obrębie miazgi dochodzi najczęściej na skutek uszkodzenia lub złamania zęba, a także w efekcie zaawansowanej próchnicy. Podczas leczenia lekarz usuwa z kanałów pozostałości nerwu oraz bakterie.

Oczyszczanie przeprowadzane jest dwiema metodami: mechaniczną i chemiczną. Dokładna dezynfekcja systemu kanałów korzeniowych jest podstawą osiągnięcia dobrych rezultatów leczenia kanałowego. Prawidłowo wykonany zabieg endodontyczny pozwala zachować ząb na wiele lat. Leczenie przewodowe to tańsze i mniej inwazyjne rozwiązanie niż usuwanie zęba i wszczepienie w jego miejsce implantu lub założenie mostu protetycznego. (Zapraszamy: Wrocław ul. Bezpieczna 2)

Dzięki zastosowaniu unikalnych metod endodontycznych możliwe jest zachowanie zębów, które jeszcze niedawno musiałyby zostać usunięte. Obecnie korzystać możemy ze specjalistycznego sprzętu, który pozwala m.in. precyzyjnie zmierzyć długość kanałów (elektroniczny endometr), dokładnie je oczyścić  dzięki zastosowaniu systemu SAF ( specjalnego pilnika do trójwymiarowego oczyszczania i dezynfekcji )oraz wykonać najwyższej jakości komputerowe zdjęcia rentgenowskie.

Leczenie kanałowe przeprowadzane jest w dużym powiększeniu pod mikroskopem, dzięki czemu możliwe jest dokładne oczyszczenie kanałów korzeniowych z bakterii i resztek tkanek. Oczyszczenie kanałów na całej ich długości jest kluczowe dla sukcesu leczenia.

• podczas konsultacji dowiesz się wszystkiego o leczeniu kanałowym oraz otrzymasz porady dotyczące indywidualnego planu leczenia. Bez zobowiązań.
  • dla każdego pacjenta Dental Corner (Wrocław ul. Bezpieczna 2) nasi lekarze dobiorą najlepszy rodzaj znieczulenia : komputerowe, zabieg z użyciem gazu rozweselającego, a także zabieg w narkozie (dla pacjentów ze szczególnym lękiem przed dentystą)
  • dzięki stworzeniu w jednym miejscu kliniki, oraz laboratorium protetycznego  osiągamy najlepsze rezultaty estetyczne
  • posiadamy jedną z najnowocześniejszych w Polsce pracowni diagnostyki , wyposażoną w tomograf komputerowy, oraz aparat pantomograficzny. Leczenie zawsze planowane jest wirtualnie na ekranie komputera, co pozwala na znaczne zredukowanie czasu samego zabiegu.
  • pacjenci mogą wybrać sposób zakończenia leczenia kanałowego, proponujemy: wypełnienie kompozytowe (wliczone w cenę zabiegu) czyli szczelne wypełnienie kanałów zęba oraz jego rekonstrukcja lub porcelanową koronę czy Inlay, przygotowane w naszej pracowni protetycznej dają one dodatkową ochronę zęba przed ponownym uszkodzeniem.
  • cały harmonogram leczenie endodontycznego jest ustalany wspólnie z pacjentem, który zostaje rzetelnie poinformowany o kosztach, które się z tym wiążą.  To gwarancja, że żaden z naszych pacjentów nie zostanie zaskoczony ceną przeprowadzonego zabiegu. Pacjenci mają też możliwość skorzystania z usługi jaką jest kredytowanie leczenia.

Jesteśmy jedną z najlepszych klinik stomatologicznych we Wrocławiu.

Usługi

sprawdź naszą ofertę

Dla wszystkich, którzy cenią sobie jakość i profesjonalizm. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Nasza oferta

Implanty (implantologia)