Lek. stom. Łukasz Wojszwiłło

Właściciel Centrum Implantologii i Ortodoncji Dental Corner. Jest doświadczonym lekarzem stomatologiem, ukończył studia na Wydziale Lekarsko-Stomatologicznym Akademii Medycznej we Wrocławiu. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się przede wszystkim wokół implantologii, chirurgii stomatologicznej i protetyki.

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. Etiam sodales hendrerit lacinia. Sed risus dolor, cursus id mollis sit amet, fermentum sed eros. Maecenas at sapien id odio fringilla molestie in quis nunc. Nunc dapibus dignissim faucibus. Proin ac ligula vitae justo eleifend euismod quis posuere leo. Pellentesque pharetra enim a nibh fringilla ultricies. Aliquam fringilla quam vitae magna semper rutrum. Phasellus ut mauris lobortis, consequat ex et, semper est. Cras aliquet enim massa, sit amet sagittis leo feugiat sed. Vivamus libero velit, ultricies ac lectus a, posuere imperdiet tortor. Curabitur aliquam vehicula feugiat. Vivamus laoreet non sapien faucibus volutpat. Quisque sit amet hendrerit lectus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. Etiam sodales hendrerit lacinia. Sed risus dolor, cursus id mollis sit amet, fermentum sed eros. Maecenas at sapien id odio fringilla molestie in quis nunc. Nunc dapibus dignissim faucibus. Proin ac ligula vitae justo eleifend euismod quis posuere leo. Pellentesque pharetra enim a nibh fringilla ultricies. Aliquam fringilla quam vitae magna semper rutrum. Phasellus ut mauris lobortis, consequat ex et, semper est. Cras aliquet enim massa, sit amet sagittis leo feugiat sed. Vivamus libero velit, ultricies ac lectus a, posuere imperdiet tortor. Curabitur aliquam vehicula feugiat. Vivamus laoreet non sapien faucibus volutpat. Quisque sit amet hendrerit lectus. [grey_bg]

Zobacz efekty leczenia naszych Pacjentów

[/grey_bg]

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. Etiam sodales hendrerit lacinia. Sed risus dolor, cursus id mollis sit amet, fermentum sed eros. Maecenas at sapien id odio fringilla molestie in quis nunc. Nunc dapibus dignissim faucibus. Proin ac ligula vitae justo eleifend euismod quis posuere leo. Pellentesque pharetra enim a nibh fringilla ultricies. [grey_bg]

Poznaj najczęstsze pytania do zabiegów implantologicznych

[accordion header=”1. Pytanie pierwsze?”] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. [/accordion][accordion header=”2. Pytanie drugie?”] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. [/accordion][accordion header=”3. Pytanie trzecie?”] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur vel aliquet justo, id vulputate augue. Nam pharetra, leo eget dictum malesuada, lorem ligula elementum augue, eget lobortis justo tortor ut justo. [/accordion] [/grey_bg]

Zobacz efekty leczenia naszych Pacjentów

Pan Jerzy

19 latek chciał odzyskać piękny uśmiech, jego problemem od zawsze były nieprawidłowo wykształcone korony zębów.

W jego przypadku specjaliści z Dental Corner zdecydowali się na leczenie chirurgiczne oraz protetykę i korony pełnoceramiczne. Pacjent odzyskał wiarę w siebie i ładny uśmiech.

DC-Pan-Jerzy-przedDC-Pan-Jerzy-po

Pani Aneta

Pacjentka zgłosiła się do Dental Corner dwa tygodnie przed najważniejszym dniem w swoim życiu, chciała w szybkim tempie poprawić wygląd swoich zębów, po specjalistycznych konsultacjach lekarze przeprowadzili leczenie kanałowe, protetyczne oraz wybielanie i w tempie ekspresowym zakończyliśmy proces całego leczenia a pacjentka rozpoczęła nowe życie:-)

DC-Pani-Aneta-przedDC-Pani-Aneta-po

Pani Małgorzata

Pacjentka zgłosiła się do kliniki DC z problemami stomatologicznymi górnych zębów. Zależało jej na  zmianie estetycznej uśmiechu, szczególnie jedynek.  P. Małgorzata po leczeniu w DC zaczęła się chętnie uśmiechać

DC-Pani-Malgorzata-przedDC-Pani-Malgorzata-po

Pan Artur Szpilka

Znany bokser Artur Szpilka, jak każdy sportowiec szczególną wagę przywiązuje do zdrowia, także zdrowia zębów. Do kliniki Dental Corner zgłosił się z marzeniem o pięknym białym uśmiechu.

W jego przypadku lekarze zdecydowali się zastosować leczenie protetyczne –  korony pełnoceramiczne oraz wybielanie.

dc_pan_artur_szpilka_bWQdsdc_pan_artur_szpilka_HyVgx

Pan Adrian

Pan Adrian – zgłosił się w celu leczenia ortodontycznego i estetycznego , po leczeniu ortodontycznym przystąpiono do odbudowy estetycznej zębów siecznych za pomocą materiału kompozytowego oraz wymiany starej korony porcelanowo-metalowej na estetyczna korona pełno-ceramiczna.

dc_pan_adrian_przeddc_pan_adrian_po

Pani Lidia

Pani Lidia zgłosiła się w celu poprawy zdrowia i estetyki jamy ustnej, zostało przeprowadzone leczenie implantologiczno – protetyczne.

dc_pani_lidia_przeddc_pani_lidia_po