2. »
  4. »
  6. »
  7. Uśmiech? Można go mieć...
js__9065

Uśmiech? Można go mieć w ten sam dzień

Około 50 proc. ludzi na świecie powyżej 60-tki w krajach rozwiniętych nie ma zębów w przynajmniej jednej szczęce. Powody są różne choroby, zła opieka dentystyczna, niewłaściwa higiena jamy ustnej. Każdy pacjent, który stracił zęby, jest dobrym kandydatem do leczenia metodą all on 4.

Po pierwsze pacjent przechodzi dokładną i szczegółową diagnostykę, na tej podstawie jest kwalifikowany do zabiegu,  podczas konsultacji lekarz bardzo szczegółowo omawia z nim proces leczenia i jego etapy. Sama procedura zajmuje około 30 minut w zależności od skomplikowania przypadku. W miejscowym znieczuleniu usunięcie zęba i wszczepienie implantu może być zrobione w trakcie jednego zabiegu, nawet jeśli jest tam infekcja. Następnie, pacjent  odpoczywa i czeka na stały most przygotowywany w naszym laboratorium protetycznym. W tym samym dniu opuszcza klinikę z nowymi stałymi zębami, będzie w stanie jeść, mówić i pewnie się uśmiechać.

All on 4 daje ogromne poczucie komfortu na co dzień. Pacjent nie ma obaw przed jedzeniem nawet twardych potraw. Protezy w ten sposób mocowane nie grożą przesunięciem czy wypadnięciem. Pozwalają na dokładne miażdżenie i przeżuwanie potraw, co ma niebagatelne znaczenie dla zdrowia.

Popularne wyszukania: