7. Zapomnij o wstydzie, nowoczesne mosty...
js__0542

Zapomnij o wstydzie, nowoczesne mosty na implantach przywrócą Ci uśmiech

Każdego dnia wiele osób na świecie traci wszystkie swoje zęby, a kolejne w najbliższej przyszłości są zagrożone ich utratą. Przyczyną tego typu sytuacji są choroby przyzębia, próchnica i wiele innych czynników. Zagrożenie utratą zębów rośnie także wraz z wiekiem człowieka. Aby zapobiec zanikowi kości szczęki oraz zapewnić prawidłowe funkcjonowanie narządu żucia, a co za tym idzie dobrą jakość życia, należy zadbać o szybkie uzupełnienie ubytków.

Tradycyjne rozwiązanie protetyczne takie, jak ruchoma proteza całkowita  nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem dla osób pragnących prowadzić aktywny tryb życia. Dla nich Dental Corner proponuje rewolucyjną metodę, która dzięki użyciu tylko czterech implantów przywraca pacjentowi nowe przymocowane na stałe i naturalnie wyglądające zęby. Co najważniejsze ta przemiana następuje w ciągu jednego dnia!

Zapomnij o wstydzie, nowoczesne mosty na implantach przywrócą Ci uśmiech
Na implantach już w dniu wykonania zabiegu mocuje się stały most z pełnym uzębieniem. Zabieg ten może być zastosowany do odbudowy pełnego uzębienia górnej lub dolnej szczęki. Osoby, które zdecydowały się na ten zabieg w Dental Corner podkreślają, że po zastosowaniu tej metody całkowicie zmieniło się ich życie, nabrali pewności siebie i chęci do życia. Według nich największą zaletą tego rozwiązania jest to, że zęby zostają umocowane w dniu wykonania zabiegu, sama procedura jest bezbolesna a przede wszystkim w dłuższej perspektywie jest to oszczędność pieniędzy.

Jeśli i Ty zastanawiasz się jak szybko odzyskać uśmiech pełen blasku – umów się na konsultację ze  specjalistą 71 352 63 54 lub wyślij do nas e-maila: rejestracja@www.dentalcorner.pl rejestratorka skontaktuje się z Tobą w celu umówienia wizyty.

Popularne wyszukania: