Regulamin przedpłat za specjalistyczne konsultacje medyczne oraz płatności przelewem za zabiegi stomatologiczne
Dental Corner sp zoo ul. Młynarska 14/a 51-116 Wrocław NIP 8952238055, REGON 52 1199886 WPis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą nr 000000249759
Obowiązuje od 1.11.2025
WAŻNE: Niniejszy regulamin dotyczy przedpłat online za wizyty i konsultacje medyczne specjalistyczne świadczone stacjonarnie w siedzibie Kliniki oraz online (zdalnie) a także przelewów za zabiegi stomatologiczne zrealizowane w klinice Dental Corner. Rezerwacja i płatności realizowane są przez wpłatę na konto Dental Corner Sp. z o. o. Santander Bank nr rach. 78109028510000000159001883
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji online i stacjonarnych konsultacji medycznych specjalistycznych w Dental Corner sp zoo ( zwaną dalej „Kliniką”) a także terminów i realizacji przelewów za wykonane zabiegi stomatologiczne w Dental Corner sp zoo oraz anulowania wizyt i zwrotów przedpłat
- Definicje:
- USŁUGODAWCA – Dental Corner sp zoo podmiot wykonujący działalność leczniczą
- PACJENT – osoba fizyczna rezerwująca konsultację online lub konsultację lub wizytę stacjonarną
- KONSULTACJA (wizyta) STACJONARNA – specjalistyczna diagnostyczna odbywająca się w siedzibie Kliniki przy ulicy Młynarskiej 14/a we Wrocławiu
- KONSULTACJA online – ZDALNE przygotowanie wstępnego planu leczenia na podstawie otrzymanej dokumentacji diagnostycznej (zdjęć RTG lub tomografii komputerowej). Kontakt telefoniczny lekarza w celu omówienia wstępnego planu leczenia oraz możliwości leczenia
- PRZEDPŁATA – kwota na poczet konsultacji specjalistycznej, konsultacji online, zabiegów higienizacyjnych, zabiegów implantologicznych wpłacona przed jej terminem
- PRZELEW – kwota za zabieg – zgodnie z zaakcpetowanym planem leczenia i kosztorysem zaakceptowanym przez pacjenta.
- Dokonując rezerwacji terminu i przedpłaty lub przelewu za zabieg stomatologiczny Pacjent akceptuje niniejszy regulamin
- Rodzaj konsultacji, wizyty ( online, stacjonarnie) jest wskazywany podczas rezerwacji ) jest potwierdzany smsem lub e-mailem a także telefonicznie przez rejestratorki Dental Corner.
ZAKRES KONSULTACJI
- Przedmiotem przedpłaty są konsultacje specjalistyczne stacjonarne i online, zabiegi w znieczuleniu ogólnym, zabiegi implantologiczne oraz wybielanie- przedpłata jest gwarancją rezerwacji fotela i terminu usługi.
- Konsultacje stacjonarne specjalistyczne
- miejsce świadczenia – Dental Corner sp zo ul Młynarska 14/a 51-116 Wrocław
- pacjent zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie kliniki
- Konsultacje online (zdalne)
- przygotowanie wstępnego planu leczenia na podstawie przesłanej dokumentacji diagnostycznej przez pacjenta na adres rejestracja@dentalcorner.pl
- konsultacja telefoniczna lub video z lekarzem prowadzącym w celu omówienia wstępnego planu leczenia i możliwości i sposobów leczenia
- Rodzaj konsultacji (stacjonarne/online określany jest podczas rezerwacji i może być uzależniony od:
- specyfiki problemu medycznego
- dostępności lekarza
- preferencji pacjenta ( w przypadkach, gdzie obie formy są możliwe)
- Cena konsultacji specjalistycznej, stacjonarnej ( protetyczna, implantologiczna, endodontyczna, ortodontyczna) wynosi 300 złotych brutto ( cena obejmuje wyłącznie konsultację, dodatkowe badania lub zabiegi możliwe podczas wizyt stacjonarnych wymagają odrębnego rozliczenia), konsultacji online 200 złotych brutto i są każdorazowo wskazane podczas rezerwacji. Niezależnie od ceny konsultacji, wysokość przedpłaty wynosi 100 złotych i jest rozliczana w ramach płatności za zrealizowaną konsultację. Przedpłata za zabieg w znieczuleniu ogólnym, zabiegi implantologiczne oraz wybielanie wynosi 500 złotych brutto, rezerwacja terminu higienizacji 100 złotych brutto
WARUNKI REZERWACJI I PRZEDPŁATY
- Rezerwacja konsultacji, zabiegu, wizyty jest możliwa na trzy sposoby:
- rezerwacja telefoniczna (tel 71 352 63 54
- rezerwacja mailowa – rejestracja@dentalcorner.pl
- przez formularz kontaktowy na stronie www.dentalcorner.pl
WSPÓLNE POSTANOWIENIA DLA WSZYSTKICH ŚCIEŻEK REZERWACJI:
- Potwierdzenie wizyty – system PRODENTIS wysyła automatyczny SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty 24 godziny przed terminem pacjent potwierdza wizytę zgodnie z instrukcją SMS .
- Przedpłata nie zwalnia z obowiązku:
- konsultacja, wizyta, zabieg stacjonarnie – stawienia się osobiście w siedzibie Kliniki
- konsultacja online – połączenia się przez link video w zarezerwowanym terminie
3. Rozliczenie przedpłaty:
- przedpłata 100 zł w przypadku konsultacji oraz higienizacji lub 500 złotych w przypadku zabiegów implantologicznych i zabiegów w znieczuleniu ogólnym jest odliczana od końcowej kwoty po wykonaniu usługi.
PRZENOSZENIE TERMINÓW
- Pacjent ma prawo bezkosztowo przenieść termin wziytymaksymalnie 2 razy.
- Warunki przeniesienia:
- zgłoszenie minimum 48 godzin przed pierwotnym terminem
- zgłoszenie przez:
- email rejestracja@dentalcorner.pl
- telefon 71 352 63 54 ( w godzinach pracy kliniki)
- wpłacona przedpłata (100 złotych w przypadku konsultacji specjalistycznych higienizacji lub 500 złotych w przypadku zabiegów w znieczuleniu ogólnym oraz 500 złotych w przypadku zabiegów implantologicznych i wybielania pozostaje ważna i jest przeniesiona na nowy termin.
- nie ma konieczności ponownej wpłaty przedpłaty
- przeniesienie zgłoszone poniżej 48 h przed wizytą podlega polityce anulowania (punkt -anulowanie i zwroty)
3 Po wykorzystaniu 2 przeniesień, kolejna zmiana traktowana jest jako anulowanie z wnioskiem o nową rezerwację terminu ( wymaga ponownej przedpłaty zgodnie z polityką zwrotów – punkt – anulowanie i zwroty
WPŁATY PRZELEWEM ZA ZABIEGI i WIZYTY W DENTAL CORNER
- Płatność przelewem za wizytę lub zabieg jest możliwa tylko w przypadku kwot przekraczających 5 tysięcy złotych, w pozostałych przypadkach pacjent zobowiązany jest zapłacić za wykonaną usługę na miejscu , zgodnie z cennikiem: kartą płatniczą lub gotówką ( prosimy o uprzednie przygotowanie danej kwoty zgodnie z ustalonym planem leczenia i cennikiem usług.
ANULOWANIE i ZWROTY
- Polityka anulowania:
- anulowanie ponad 48 h przed wizytą lub zabiegiem: oznacza przeniesienie przedpłaty na nowy termin lub zwrot 100 procent wpłaconej kwoty do 14 dni roboczych
- anulowanie 24-48h przed wizytą – zwrot 50% wpłaconej kwoty, pozostaje 50 procent stanowi pokrycie kosztów rezerwacji terminu i fotela stomatologicznego
- anulowanie poniżej 24 h przed wizytą, zabiegiem lub nie stawienie się – oznacza – brak zwrotu – termin pozostaje zarezerwowany dla pacjenta
- konsultacja stacjonarna specjalistyczna – niestawienie się w klinice – utrata przedpłaty
- konsultacja online – brak połączenia lub spóźnienie 15 min – utrata przedpłaty
- zabieg higienizacyjny, zabieg w znieczuleniu ogólnym – nie stawienie się w klinice w wyznaczonym terminie mimo potwierdzenia terminu i godziny – ozn. utratę przedpłaty
PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
- Klinika zobowiązuje się do:
- świadczenia usług przez wykwalifikowany personel medyczny
- zachowania najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa
- ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
- informowania o zmianach terminów ze strony Kliniki
- Pacjent zobowiązuje się do:
- podania prawdziwych danych osobowych i medycznych
- poinformowania o chorobach zakaźnych, ciąży, alergiach, chorobach przewlekłych
- stosowania się do zaleceń personelu medycznego
- W przypadku zmiany terminu przez Klinikę ( choroba lekarza, wypadki losowe)
- pacjent otrzymuje propozycję nowego terminu
- w przypadku braku akceptacji – zwrot 100 procent kwoty przedpłaty za konsultację specjalistyczną, lub zabieg higienizacji, wybielania lub zabieg w znieczuleniu ogólnym, zabieg implantologiczny w ciągu 7 dni.
REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące:
- procesu rezerwacji i płatności
- zwrotów finansowych
- obsługi administacyjnej
- Składane pisemnie na adres Kliniki lub e mailem na adres: info@dentalcorner.pl
- Reklamacje dotyczące usług medycznych rozpatrywane są zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Termin rozpatrzenia – 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest naadrese mail lub korespondencyjny pacjenta.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobywychjest Dental Corner sp zoo grupa Dentity – ul Młynarska 14/a 51-116 Wrocław
- Inspektor Ochrony Danych: paula.gogolewska@perfectinfo.pl
- Dane przetwarzane w celu:
- realizacji umowy
- prowadzenia dokumentacji medycznej
- rozliczeń finansowych
- marketingu bezpośredniego – opcjonalnie
- Prawa Pacjenta
- dostęp do danych, sprostowanie, usunięcie ( z zastrzeżeniem obowiązków prawnych)
- ograniczenie przetwarzania, przenoszenia danych
- wniesienie skargi do UODO
- Pełna Polityka Prywatności dostępna na www.dentalcorner.pl
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy:
- Ustawy o prawach konsumenta
- Ustawy o działalności leczniczej
- Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Kodeksu Cywilnego
- Klinika zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. ZMiany nie wpłwająna rezerwacje dokonane przed ich wejściem w życie
- Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest na www.dentalcorner.pl

